onsdag 3 februari 2016

I dansens virvlar

På två dagar har jag lyckats producera sex A4- bilder i akvarell till min lilla "utställning". Ibland kommer det något gott ur att man måste stanna hemma från kommunjobbet med sjukt barn. Dessvärre blev jag själv sjuk idag, influensa, så jag tror knappast att jag kommer att orka bege mig iväg och köpa ramar till dem, för att sen leverera dem. Det får bli imorgon. Hoppas jag är bättre då, helgen som stundar är ju fullspäckad med litterärt jobb, så jag Hinner Inte vara SJUK så länge.

När bilderna nu väl är färdiga, blir jag oerhört självkritisk och tänker att det inte är mycket att ha. Men ändå finns det något i dem som tilltalar mig, och de ansvariga på restaurangen har ju sett mina andra tavlor och gillat dem, så ... Nu är det bara att köra. Med ramar på, blir de bättre:)

Du kommer att kunna se tavlorna på Restaurang Pique Nique i Jönköping. Stället är väl värt ett besök, med mycket hör mysfaktor!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar