onsdag 5 augusti 2015

I den trolska skogen

Nere vid Vättern, bara en 10 minuters promenad hemifrån, är det så oerhört vackert. Träden växer ut över sjön och det är stenar och rotsystem som får tankarna att gå till troll och andra sagoväsen. Jag har alltid velat ta vackra bilder där av mina barn, men de vägrar att posera.

En dag nu i sommar när jag var ensam hemma, och var hundvakt, gick jag dit och plåtade mig själv istället. När man tar selfies är man ju rätt begänsad, måste ta närbilder hela tiden, men jag tycker jag fick till rätt bra foton ändå. Jag testar hur det känns att inte flina så stort på alla bilder, vilket jag annars har en förmåga att göra. Har fått för mig att min stora haka ser ännu större ut, om jag inte gör det;) Jag är i alla fall i gott sällskap, med nojor kring utseendet. Jag läste nånstans att självaste Kevin Costner bara vill bli filmad från ena hållet i profil;)

Har ni några nojor kring ert utseende?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar