torsdag 27 augusti 2015

Sänder en tanke till Gud och Universum

Jag försörjer mig huvudsakligen som lärare på deltid.

Dessvärre vantrivs jag nåt så vansinnigt! Jag kan inte exakt peka på vad det är som gör att det är så, därför kan jag inte medvetet förändra situationen. Nåt annat rimligt jobb finns heller inte att byta till. Jag kollar regelbundet.

Därför går jag ständigt med en klump i magen. Vill inte gå till det jobbet!

Min stora önskan är att få jobba mer med mitt eget skapande! Skrivande, föreläsande, buktalande, stand up. Det är det jag gör bra!

Därför sänder jag idag en tanke till Gud, Universum, Platsbanken eller vem/vad som lämpligen kan ta sig an min önskan och uppfylla den.

Under tiden kämpar jag på med kommunjobbet på skolan och söker själv möjligheter till jobb inom det jag brinner för!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar