torsdag 20 augusti 2015

lite fokus tack. Snart Bokmässa

I ett halvår har jag hållt på och planera och fundera över Bokmässan i Göteborg. Nu när det bara är ca en månad kvar, känns det dessvärre som om jag fortfarande står och trampar på ruta ett.

Vad ska jag har för skyltar? Ska jag ha bordet som ingår i montern, eller något annat? Hur många böcker ska jag släpa med mig? Vad ska jag ta med mig för reklammaterial? Ska jag ha någon slags tävling? Hur ska jag göra för att få folk att stanna till vid montern? Vilka priser ska jag sätta på böckerna?

Det känns som om jag kommer att kasta mig dit, helt oförberedd. Inte bra. Inte bra alls. Dags att fokusera. Planera. OCH genomföra.

Hur det än blir, så hoppas jag att vi ses där. För visst ska ni väl åka på årets roligaste bokhändelse?

Ni hittar mig i monter A04:64.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar