söndag 30 augusti 2015

Vart tog hon vägen, den där sprudlande Malin?

Med tanke på att jag kallar mig Författare, skriver jag förfärande lite.

Jag har ju ett nytt manus på gång, ett manus med stor potential. Ändå går det trögt.  Det går rätt trögt med det mesta numera, om jag ska vara ärlig. Kommer inte så mycket längre än till soffan.

Är rädd att min vantrivsel på jobbet börjar leda till en förtärande trötthet och leda. Jag ids inte ta itu med någonting. Inte ens med sådant jag normalt brukar tycka är roligt.

På tisdag börjar tv-serien jag är med i. Tro, hopp och kärlek. Där kommer en sprudlande glad Malin att synas. En stark och kreativ Malin. Vart tog hon vägen?

Kanske jag hittar igen henne? Har ni några förslag på var jag ska börja leta? I blåbärsskogen? På en cykeltur? Bland akrylfärgerna? Kom igen, jag är öppen för förslag, med reservation för att jag inte kommer att idas följa era goda råd:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar